niedziela, 28 października 2012

pierwsza notka jest zawsze do dupy.

A więc, to moja pierwsza notka na 34356789 z kolei blogu.
Na początek wyjaśnienie tytułu bloga.
Nie, nie jestem tró. Po prostu nie miałam na razie pomysłu na inny tytuł, a parę osób z mojego otoczenia nazywa mnie tró, tudzież pozerką.
Ale to jest to samo.
Dobra. Nieważne. Mam nadzieję że się nie zrazicie tytułem. I że podejdziecie do niego z dystansem.

Co będzie na tym blogu.
Hm. w sumie bardzo oryginalne "o wszystkim i o niczym". :)
Postaram się tu zamieszczać moje przemyślenia z serii "wieczorne wieczorki przemyślanych przemyśleń geniusza" :D

Btw. Nie, nie dowiecie się tu WSZYSTKIEGO o moim życiu. Także możecie być o to spokojni.

Na razie wygląd jest jaki jest, z czasem będzie się oczywiście polepszał ;)

Mam nadzieję że nie będę pisać sama do siebie.
Do następnej notki.
~ja.

Brak komentarzy: