poniedziałek, 29 października 2012

Co nowego u geniusza.

A więc. postanowiłam zrobić coś takiego jak hm. Bo ja wiem? Opis dnia?
(Bardzo oryginalne, wiem)
Tylko tak.. troszkę inaczej. W sensie opowiedzieć o swoim życiu ze swojego punktu widzenia.
Zaczynając.

Ktoś wczoraj w wypowiedzi na glanie stwierdził że.. Zakładam bloga, bo czuję się samotna.
No w sumie. Jeśli by się uprzeć, to można byłoby tak stwierdzić.
Niektórzy myślą że jestem.. No nie wiem jak to ująć. Odizolowana? Odosobniona? Dziwaczna? Z zespołem Downa bądź ogólnie niedorozwinięta..
Tak. Trochę jestem. Bo nie robię z siebie debila na każdym kroku.
Bo jeśli kogoś nie lubię to naprawdę go nie lubię, a nie najpierw go obgaduję a później przytulam się do tej osoby.
Bo potrafię wyrazić swoje zdanie.
Bo chodzę z słuchawkami na uszach, często zamknięta w swoim świecie.
Czyli, podsumowując. Tak. Jestem samotna.
Tak, jestem niedorozwinięta.
Trudno. Życie. Więcej z tym do psychologa chodzić nie będę C:

Hm. Co można by jeszcze powiedzieć o moim życiu.
To, że niektórzy uważają że się wywyższam, bo ich poprawiam.
To, że jestem egoistką (przynajmniej mi tak mówią, szczególnie rodzicielka.) :)

To chyba byłoby na tyle. I tak już się bardzo otworzyłam jak na mnie.

Podsumowując. Ten ktoś na glanie miał rację :)

Mam nadzieję że nie zasnęliście. Albo że ktoś przeczytał to co napisałam.

Co do przemyśleń: dziś nie robię, bo to była jakaś tam ich forma :)
Do zobaczenia kiedyś tam.
~ja.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Chyba dogadałybyśmy się w wielu sprawach, nie tylko jeśli chodzi o gusta muzyczne ^^ Twój blog zapowiada się jako bardzo ciekawa lekturka na wieczór :)

oto jaaa ;x pisze...

Cieszę się że ktoś myśli podobnie jak ja ;)
Mam pytanie: posiadasz może bloga? Bo w kontach google+ się niestety nie orientuję za bardzo :))

Unknown pisze...

Nie posiadam bloga, połączyłam to z Google tylko po to, żeby komentować Twojego bloga XD
~ Fanka z glana :D

oto jaaa ;x pisze...

aa. To dzięki wielkie! :3

Bakcyl ;] pisze...

To że człowiek nie skacze ciągle radośnie jak Bambi i że ma swój odrębny tok myślenia a także jest szczery w tym co robi to nic złego ;> Sama często trochę odizolowuje się od społeczeństwa, którego momentami po prostu nie rozumiem ^^Ale to napewno nie jest oznaką tego że jestem za przeproszeniem "popierdolona i aspołeczna" Popieram twój styl bycia ;>