wtorek, 6 listopada 2012

coś nowego od geniusza.

No niby nie robię już przemyśleń, ale postanowiłam że nie zaprzestanę pisać bloga. Nie teraz.

To może napiszę co u mnie + hm.. Powiem co myślę (taka niby recenzja) o THG C:

A więc. Po obejrzeniu filmu pt "Igrzyska Śmierci" byłam wstrząśnięta.. Tak pozytywnie oczywiście ;)
Film ten oczywiście polecam.

Jednakże książka zaintrygowała mnie bardziej.. The Hunger Games to chyba była pierwsza książka przy której w jednej minucie płakałam, a w następnej śmiałam się na cały pokój.

Mogę w zupełności stwierdzić iż uzależniłam się od trylogii autorstwa Suzanne Collins.
Po raz pierwszy od paru miesięcy po przeczytaniu książki nie mogłam usnąć, nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła przeczytać następne części..

THC polecam każdemu, zarówno maniakom horrorów, jak i ludziom lubiącym książki.. np przygodowe.
__

Tak, wiem, to podeszło nawet BARDZO pod przemyślenia, ale po prostu nie mogłam się powstrzymać od napisania czegoś o tej książce. Wybaczcie.
Rozumiem że będą hejty.
Tyle.
Dziękuję.
Może dokonam następnego wpisu ;)

ps- macie coś ode mnie.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Oglądałam tylko film, ale teraz mnie zaciekawiłaś książką :D Szykuje się zajęcie na weekendzik ^^

Nertë pisze...

Zostałaś otagowana. :D
http://w-poszukiwaniu-rozumu.blogspot.com/

Unknown pisze...

O tak, książka jest niesamowita :)